McImperium

McImperium

Czy można sobie wyobrazić Amerykę bez soczystego hamburgera podanego z frytkami oraz Coca-Colą? Firma, której logiem są dwa złote łuki, ma ogromny wpływ na niemalże cały świat oraz współczesną kulturę. A jak to wszystko się zaczęło? O tym opowie Michael Keaton wcielając się w rolę Raya Kroca, założyciela McDonald’s Corporation.

McImperium to świetnie nakręcona historia sieci barów szybkiej obsługi, która nie stara się wybielać historii, a pokazuje dwa oblicza bizesmana Raya Kroca. Z jednej strony poznajemy prostego sprzedawcę mikserów, a z drugiej strony widzimy wizjonera, człowieka sukcesu, który dąży do celu.

Wiele jego działań można uznać za niehonorowe, bezwzględne a czasem podłe i zamiast się na to oburzyć, podziwiamy jego przedsiębiorczość i determinację.

Droga na szczyt zaczyna się od poznania dwóch braci McDonalds z San Bernandino, którzy prowadzą bar naprawdę szybkiej obsługi. Za kilka centów można dostać tam w kilka sekund hamburgera, frytki i napój. To robi wrażenie na Krocu, który proponuje założycielom wspólny biznes. McDonaldowie podpisują go, nie domyślając się, że podpisali właśnie cyrograf, który zniszczy ich marzenia.

Newsletter

Dołącz do dyskusji

Skontaktuj się ze mną

Chcesz ze mną porozmawiać?

Zostaw numer telefonu, oddzwonię:

Napisz do mnie

Mój adres email:

[email protected]